Pomůže špičková prezentace nemovitosti jejímu prodeji?

Na realitním trhu v České republice je možné téměř vše. Najdete zde nabídky nemovitostí od standardních realitních makléřů, ale také od špičkových makléřů. Jak se taková nabídka pozná na první pohled? Je to jednoduché. Standardní realitní makléř se snaží ušetřit své peníze, nechce do prezentace investovat, většinou nafotí nemovitost sám v lepším případě svým fotoaparátem...

Jak připravit nemovitost na prodej?

Ač se prodej nemovitosti na první pohled může zdát jako velmi jednoduchá věc, tak opak je pravdou. Při úspěšném prodeji je potřebné projít si mnoha úskalími a jedním z nich je velmi podceňovaná věc, kterou je hned na počátku příprava nemovitosti na prodej. První dojem totiž uděláte opravdu jen jednou. Platí pravidlo, že prvních 30...

Budete si trhat zuby sami? Při prodeji nemovitosti to stále dělá velký počet prodávajících!

Vždy máte na výběr! Můžete si trhat zuby sami nebo můžete zkoušet prodávat sami nemovitost. Nebo můžete svou nemovitost prodávat s pochybnou realitní kanceláří, která neumí udělat skvělou prezentaci, nebo se můžete obrátit na odborníky a profesionální realitní kancelář. Volba je na vás. A upřímně, když vás budou bolet zuby, budete si je trhat sám, půjdete...

Spolupráce mezi realitními makléři v ČR? …… ano, jde to!

Tento článek je věnován především profesionálním realitním makléřů, jak se říká, lidem z branže. Věřím v to, že pokud chceme pro své klienty to nejlepší, je spolupráce mezi makléři přesně to, jak to nejlepší svým klientům můžeme dát. Vždyť klienty ani tak nezajímá, kdo prodá jejich nemovitost, ale zajímá je, že ji někdo koupí! Navíc...

Nepodceňte důležité smlouvy u prodeje nemovitosti

Svou nemovitost jste úspěšně odprezentovali a nyní před vámi leží nejdůležitější krok celého prodeje nemovitosti – podepsaní kupní smlouvy a převedení bytu či domu na nového majitele. Kromě toho ale musíte na nového vlastníka převést veškeré služby a vyřešit advokátní úschovu peněz, často se podepisuje i rezervační smlouva. Jak na to? Solidní kupní smlouva – ochrana...

5 rad odborníka, jak obstát při prohlídce nemovitosti

Svou nemovitost jste nacenili, máte ji nafocenou, napsali jste atraktivní inzerát a první potenciální kupci se už ozývají. Po prvotním nadšení vás ale čeká nelehký úkol: Jak připravit prohlídku, aby proběhla hladce a plynule? První telefonát je, podobně jako první návštěva, rozhodující. Počáteční dojem přebijete těžko – buďte proto vstřícní, slušní, ale také asertivní. Domluvte...

3 důvody, proč prodat nemovitost za pomoci jednoho makléře

Rozhodli jste se při prodeji nemovitosti využít služeb realitní kanceláře? Pak stojíte před zdánlivě těžkou volbou: Využít služeb jedné, nebo několika realitek? Logika napovídá jasně – čím více profesionálů na prodeji pracuje, tím dříve se dům či byt prodá. Jestliže ale na tuto strategii přistoupíte, spláčete nad výdělkem. A to doslova. Jak je to možné?...

Jak vytvořit popisek, který nemovitost prodá?

Znáte přísloví „obsah je král”? Ve třech slovech vystihuje podstatu úspěšného prodeje nemovitosti. Pokud totiž doplníte lákavé fotografie atraktivním textem, máte vyhráno. Tedy – prodáno. Dobře napsaný inzerát kupce navnadí, zodpoví jeho otázky a nenápadně jej popostrčí k akci. Nalomený zájemce zvedne telefon a domluví si s vámi osobního prohlídku bytu či domu. V čem...

Zaujměte kupce atraktivními fotografiemi nemovitosti! Poradíme, jak na ně

Prodáváte nemovitost? Na upoutání pozornosti potenciálního kupce máte jen několik sekund. Přesvědčivý text inzerátu, lákavé snímky – to vše rozhoduje o tom, zda za dům či byt úspěšně prodáte. Lidé kupují očima a při rozhodování se řídí emocemi. Prodává pocit šťastného domova, nikoli blízkost několika nákupních středisek. Prodávají snímky prosluněného interiéru, ne technické dispozice bytu....

Nákup nemovitosti přes sociální sítě: Nenechte se napálit!

Sociální sítě jsou fenoménem posledních let. Jen v Česku na ně nedá dopustit téměř polovina populace, notná část z nich stráví chatováním a prohlížením příspěvků i několik hodin denně. Asi jen málokoho proto udiví, že zejména Facebook je jednou z oblíbených platforem nejen pro propagaci zboží a služeb, ale i jejich přímý prodej. Nemovitosti nevyjímaje. Marketingový sluha, nebo nástroj pro podvodníky? V rukách schopného makléře je...