5 rad odborníka, jak obstát při prohlídce nemovitosti

Svou nemovitost jste nacenili, máte ji nafocenou, napsali jste atraktivní inzerát a první potenciální kupci se už ozývají. Po prvotním nadšení vás ale čeká nelehký úkol: Jak připravit prohlídku, aby proběhla hladce a plynule? První telefonát je, podobně jako první návštěva, rozhodující. Počáteční dojem přebijete těžko – buďte proto vstřícní, slušní, ale také asertivní. Domluvte pevný termín schůzky...

3 důvody, proč prodat nemovitost za pomoci jednoho makléře

Rozhodli jste se při prodeji nemovitosti využít služeb realitní kanceláře? Pak stojíte před zdánlivě těžkou volbou: Využít služeb jedné, nebo několika realitek? Logika napovídá jasně – čím více profesionálů na prodeji pracuje, tím dříve se dům či byt prodá. Jestliže ale na tuto strategii přistoupíte, spláčete nad výdělkem. A to doslova. Jak je to možné? Více makléřů =...

Jak vytvořit popisek, který nemovitost prodá?

Znáte přísloví „obsah je král”? Ve třech slovech vystihuje podstatu úspěšného prodeje nemovitosti. Pokud totiž doplníte lákavé fotografie atraktivním textem, máte vyhráno. Tedy – prodáno. Dobře napsaný inzerát kupce navnadí, zodpoví jeho otázky a nenápadně jej popostrčí k akci. Nalomený zájemce zvedne telefon a domluví si s vámi osobního prohlídku bytu či domu. V čem spočívá tajemství úspěšného prodejního...

Zaujměte kupce atraktivními fotografiemi nemovitosti! Poradíme, jak na ně

Prodáváte nemovitost? Na upoutání pozornosti potenciálního kupce máte jen několik sekund. Přesvědčivý text inzerátu, lákavé snímky – to vše rozhoduje o tom, zda za dům či byt úspěšně prodáte. Lidé kupují očima a při rozhodování se řídí emocemi. Prodává pocit šťastného domova, nikoli blízkost několika nákupních středisek. Prodávají snímky prosluněného interiéru, ne technické dispozice bytu. Zachycení nádherného výhledu z balkonu...

Nákup nemovitosti přes sociální sítě: Nenechte se napálit!

Sociální sítě jsou fenoménem posledních let. Jen v Česku na ně nedá dopustit téměř polovina populace, notná část z nich stráví chatováním a prohlížením příspěvků i několik hodin denně. Asi jen málokoho proto udiví, že zejména Facebook je jednou z oblíbených platforem nejen pro propagaci zboží a služeb, ale i jejich přímý prodej. Nemovitosti nevyjímaje. Marketingový sluha, nebo nástroj pro podvodníky? V rukách schopného makléře je Facebook silným...

Advokátní úschova peněz: Ochrání prodejce i kupujícího

Poslední krok při prodeji nemovitosti je na první pohled jasný. Stávající majitel přepíše dům či byt na kupujícího, ten na oplátku prodávajícímu poukáže dohodnutou kupní částku. Jenže – než na katastru skutečně k nabytí nemovitosti novým vlastníkem dojde, uplynou i tři měsíce. Budoucí majitel nemovitosti nechce kupovat zajíce v pytli – a logicky se zdráhá zaplatit. Na opačné straně pak stojí dosavadní majitel...

7 věcí, na které při nákupu nemovitosti rozhodně nezapomenout

7 věcí, na které při nákupu nemovitosti rozhodně nezapomenout

Pořízení vlastního domu či bytu je pro mnoho rodin tou největší investicí, jakou kdy podniknou. Zatímco ale v případě dovolené nebo nového auta zvažujeme všechna pro a proti důkladně a mnohdy i několik měsíců, v případě nemovitostí jednáme zbrkle, na základě emocí. Jde přitom o rozhodnutí, které nás i naše nejbližší ovlivní na dlouhé desítky let. Během své praxe jsem se s neuváženými rozhodnutími setkal vícekrát. Na co si tedy dát...

Vyberte pro prodej nemovitosti správné inzertní kanály!

Tištěným inzerátům zvoní hrana. Více než 80 % nemovitostí se v posledních letech prodalo elektronickou cestou, počet realitních portálů v češtině se počítá na desítky. Proto nepřekvapí snaha inzerovat prodej svého domu či bytu na každém z nich. Jde o nejčastější začátečnickou chybu, která se může nepěkně vymstít. Proč tomu tak je? Devatero portálů, desátá bída Představte si, že kousek za vaším městem...

Home staging: Prodejte nemovitost rychleji a za vyšší cenu!

Chcete za prodej nemovitosti utržit 10 % navíc? Stačí si vyhradit několik dnů, pozvat ty správné odborníky – a peníze máte v kapse. Úprava interiéru a nafocení profesionálních fotek přitáhne zájemce a zvýší prodejní cenu. Nejde o žádné kouzlo – tajemstvím je home staging. Vyvolejte emoce – a prodejte Nespoléhejte na rozum. Lidé zdaleka nejsou tak racionální tvorové, jak by se mohlo zdát,...

Připravte svoji nemovitost k prodeji tak, aby zaujala

První dojem je zásadní. Stačí několik sekund – a protistrana má jasno. Je tohle opravdu dům či byt, do kterého se vyplatí investice těžce našetřených peněz? Výzkumy naznačují, že na prvním dojmu záleží víc, než si myslíte. Jde o pomyslnou mentální kotvu, podle které vše poměřujeme. I proto není dobrý nápad prodávat nemovitost v době, kdy její okolí hyzdí tucet stavebních...