Jak vytvořit popisek, který nemovitost prodá?

Stáhněte si e-book zdarma

V 10 kapitolách určených pro prodejce nemovitostí se dozvíte, jak zvýšit hodnotu domu či bytu a prodat je za pár týdnů.

STÁHNOUT E-BOOK ZDARMA

Znáte přísloví „obsah je král”? Ve třech slovech vystihuje podstatu úspěšného prodeje nemovitosti. Pokud totiž doplníte lákavé fotografie atraktivním textem, máte vyhráno. Tedy – prodáno.

Dobře napsaný inzerát kupce navnadí, zodpoví jeho otázky a nenápadně jej popostrčí k akci. Nalomený zájemce zvedne telefon a domluví si s vámi osobního prohlídku bytu či domu.

V čem spočívá tajemství úspěšného prodejního textu?

3 zásady skvělého inzerátu

Atraktivní nadpis

Základem skvělého inzerátu je poutavý titulek. Zapomeňte na nicneříkající “byt 1+1”. Nadpis musí potenciálního kupce navnadit. Lokalita, zásadní výhody domu či bytu – bez toho se lákavý titulek neobejde. „Vzdušný, prosluněný byt 1+1 v klidné části Žižkova”? Mnohem lepší.

Pevná cena

Uvést, nebo neuvést v inzerátu prodejní cenu nemovitosti? Pokud nedokážete náhodnému kolemjdoucímu prodat obnošené šaty, cenu nabízené reality do inzerátu raději napište. V opačném případě vás protistrana přitlačí ke zdi – a vy se připravíte o desítky až stovky tisíc korun.

Neznáte skutečnou hodnotu domu či bytu? Obraťte se na renomovaného makléře, který dům či byt nejen ohodnotí, ale vyjedná i její výhodný prodej.

Nezbytný obsah

Samozřejmostí je uvedení kontaktu (telefonního i elektronického), gramatická i stylistická správnost textu. Inzerát logicky strukturujte, zbytečně se nerozepisujte. Co v textu ale rozhodně chybět nesmí?

  • výměra nemovitosti (u domů včetně zahrady),
  • podlaží, výtah (či jeho absence),
  • pokoje, jejich rozměry a orientace,
  • stav objektu i bytové jednotky (novostavba, po rekonstrukci),
  • příslušenství (garáž, balkon, sklep, stodola),
  • lokalita (i v rámci čtvrti),
  • typ vlastnictví (osobní, družstevní),
  • občanská vybavenost (MHD, úřady, služby),
  • specifické benefity (blízký lesopark).

Platí zásada, že v textu je třeba zmínit vše, co by vás samotné při koupi nemovitosti zajímalo. Vžijte se do kůže svého kupce!

Čemu se při psaní inzerátu vyhnout?

V popisku nabídky nelžete. Nikdy a za žádných okolností. Zamlčením či dokonce překrucováním informací o skutečném stavu reality se nevystavujete jen právnímu postihu. Negativní doporučení se mezi lidmi šíří rychlostí blesku – a jednou ztracenou důvěru horko těžko získáte zpět.

V rámci inzerátu je určité nedostatky domu či bytu lepší zamlčet. Obratem je ale zmiňte při osobní prohlídce. Pokud se totiž zájemce do nemovitosti skrze fotografie a text zamiluje, případné vady na kráse skousne snáze.

Změňte nevýhodu v benefit

Hlučná autodílna v ulici zní děsivě, co když je ale byt orientovaný do vnitrobloku? Přetavte domnělý problém ve výhodu. Autoservis hned za domem je zárukou rychlé opravy auta. Blízká restaurace zase zdrojem vítané zábavy, nikoli obtížných individuí.

Inzeráty pište s citem, inspirujte se nabídkami renomovaných serverů.

Nebo si nechte sestavit text od makléře. V realitách je jako doma a kromě tvorby prodejního textu nemovitost prodá a zařídí jednání s úřady.

O výhodách prodeje nemovitosti odborníkem si přečtete v našem e-booku, kde najdete i rady pro prodej domu či bytu svépomocí!

Stáhněte si e-book zdarma

V 10 kapitolách určených pro prodejce nemovitostí se dozvíte, jak zvýšit hodnotu domu či bytu a prodat je za pár týdnů.

STÁHNOUT E-BOOK ZDARMA
Jiří Šimon - ERA Reality
Jsme profesionální realitní makléř již více než 15 let a moje práce mě prostě baví a věřím, že je to na mé práci vidět! Přesvědčte se i vy a staňte se mými klienty!
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *