https://youtu.be/MwPflWfNrRE

VLOG – REALITNÍ MINUTKA

Video najdete ZDE Většina lidí, když chce koupit ojeté auto např. za 100.000,- Kč, tak si sebou do autobazaru vezme svého automechanika a dá na jeho doporučení. Když chce někdo prodat nebo koupit nemovitost za 4 milióny Kč, tak se zdráhá si najmout právníka nebo makléře a zaplatit 10.000,- Kč za konzultaci a bezchybnou ochranu svých práv. Není na tom něco divného? Vždyť prodej...

Úspěšná prodejní strategie = úspěšný prodej nemovitosti

Mnoho lidí se domnívá, že prodej nemovitosti je jednoduchá věc. Nemovitost vyfotí mobilem, řeknou si já potřebuji na dostavbu nového domu ještě 3 mil. Kč a za tuto cenu podají inzerát na bezplatné inzertní servery v očekávání, že se začnou ozývat zájemci, kteří o byt budou mít zájem. Ano vypadá to opravdu jednoduše, ale ten kdo si tímto procesem již...

Blíží se konec realitní párty?

Posledních několik let se realitám opravdu dařilo! Pro prodávající skvělý čas, pro kupujícího noční můra. Realitní trh byl v posledních letech velmi dynamický. V pravidelných sinusoidách se vrací stejný scénář. Začne to vždy hysterií kupujících, kteří mají pocit, že jim něco uteče a to způsobí obrovský přetlak poptávky nad nabídkou a výsledkem je růst cen o 10-15% ročně a na problém...

Zapomeňte na realitního makléře!

Možná patříte k velké skupině lidí, která se domnívá, že realitní makléř je v žebříčku oblíbenosti něco mezi zlodějem a podvodníkem. Určitě nejste sami a já vás chápu. Práce realitních makléřů se opravdu netěší velké oblibě. Přičítám to osobně tomu, že velké procento realitních makléřů není profesionálních, neposkytují kvalitní služby a možná nedělají svou práci úplně naplno. Tento stav trvá...

Pomůže špičková prezentace nemovitosti jejímu prodeji?

Na realitním trhu v České republice je možné téměř vše. Najdete zde nabídky nemovitostí od standardních realitních makléřů, ale také od špičkových makléřů. Jak se taková nabídka pozná na první pohled? Je to jednoduché. Standardní realitní makléř se snaží ušetřit své peníze, nechce do prezentace investovat, většinou nafotí nemovitost sám v lepším případě svým fotoaparátem v horším svým mobilním telefonem...

Jak připravit nemovitost na prodej?

Ač se prodej nemovitosti na první pohled může zdát jako velmi jednoduchá věc, tak opak je pravdou. Při úspěšném prodeji je potřebné projít si mnoha úskalími a jedním z nich je velmi podceňovaná věc, kterou je hned na počátku příprava nemovitosti na prodej. První dojem totiž uděláte opravdu jen jednou. Platí pravidlo, že prvních 30 sekund rozhodne o úspěchu prodeje vaší...

Budete si trhat zuby sami? Při prodeji nemovitosti to stále dělá velký počet prodávajících!

Vždy máte na výběr! Můžete si trhat zuby sami nebo můžete zkoušet prodávat sami nemovitost. Nebo můžete svou nemovitost prodávat s pochybnou realitní kanceláří, která neumí udělat skvělou prezentaci, nebo se můžete obrátit na odborníky a profesionální realitní kancelář. Volba je na vás. A upřímně, když vás budou bolet zuby, budete si je trhat sám, půjdete k nejhoršímu zubaři u vás ve městě...

Spolupráce mezi realitními makléři v ČR? …… ano, jde to!

Tento článek je věnován především profesionálním realitním makléřů, jak se říká, lidem z branže. Věřím v to, že pokud chceme pro své klienty to nejlepší, je spolupráce mezi makléři přesně to, jak to nejlepší svým klientům můžeme dát. Vždyť klienty ani tak nezajímá, kdo prodá jejich nemovitost, ale zajímá je, že ji někdo koupí! Navíc máme v rukou...

Nepodceňte důležité smlouvy u prodeje nemovitosti

Svou nemovitost jste úspěšně odprezentovali a nyní před vámi leží nejdůležitější krok celého prodeje nemovitosti – podepsaní kupní smlouvy a převedení bytu či domu na nového majitele. Kromě toho ale musíte na nového vlastníka převést veškeré služby a vyřešit advokátní úschovu peněz, často se podepisuje i rezervační smlouva. Jak na to? Solidní kupní smlouva – ochrana před problémy Kupní smlouva je...

5 rad odborníka, jak obstát při prohlídce nemovitosti

Svou nemovitost jste nacenili, máte ji nafocenou, napsali jste atraktivní inzerát a první potenciální kupci se už ozývají. Po prvotním nadšení vás ale čeká nelehký úkol: Jak připravit prohlídku, aby proběhla hladce a plynule? První telefonát je, podobně jako první návštěva, rozhodující. Počáteční dojem přebijete těžko – buďte proto vstřícní, slušní, ale také asertivní. Domluvte pevný termín schůzky...